מיזם 'השקעות אחריות' המציע מהפך אחראי בתחום: "פרויקט הוד השרון"

אתר קול חי 1 Comment on מיזם 'השקעות אחריות' המציע מהפך אחראי בתחום: "פרויקט הוד השרון"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תחום ההשקעות במגזר החרדי מהווה פוטנציאל לפתרון פיננסי משמעותי. הצורך ברכישת דירות לילדים, מול יוקר המחיה והעלויות השונות, הביאו את הציבור לחפש פתרונות הולמים שיספקו מענה בשעת הצורך.
בדיוק לשם כך, הוקם מיזם "השקעות אחריות" אשר מטרתו להנגיש לציבור השקעות בטוחות וכדאיות, אשר קיימות תוך התחשבות בצרכיו.

לדברי ישעיהו גרינוולד, מיזמי 'אחריות השקעות', המיזם הוקם במטרה להשיג לציבור פתרונות אחראיים ובטוחים, תוך התחשבות בשלושת בסיסי הביטחון להשקעה בטוחה: המיקום הכי טוב, המימוש הכי מהיר, הרווח הכי כדאי.

במסגרת זאת, הושק ב"השקעות אחריות" בימים אלו פרויקט מתחם 1202 בהוד השרון, המציע לרכוש במחיר הזדמנות, זכות לדירת חמישה חדרים בהוד השרון- וליהנות בתוך כשנתיים-שלוש, מתשואה גבוהה ומרווח פי שניים ויותר.

לא לחינם, נחשבת הוד השרון למבוקשת ביותר בישראל. סקר שפורסם ב2010 בעיתון "גלובס", מטעם "דלויט" לבכירי הנדל"ן, בדק ומצא כי "הכי כדאי לקנות דירה בהוד-השרון".

הפרוייקט ממוקם בצפון מזרח העיר ובסמיכות לעיר כפר סבא ונחשב לאזור בעל נגישות הטובה ביותר בכל העיר.

אבי בין הרויה, מומחה ויועץ נדל"ן מסביר על ההשקעה: "זהו חלון הזדמנויות, שנפתח בימים אלו, ונותן לציבור הזדמנות ליהנות מהשקעה חכמה ומשתלמת. מדובר בקרקע בטוחה, בבעלות פרטית, אשר רשומה בטאבו, וממוקמת במיקום המבוקש ביותר בישראל.

מתחם הר 1202 נחשב ל'עתיד' של הוד השרון ומקודם גם על ידי "עיריית הוד השרון". במסגרת פרוייקט זה יוקמו אלפי יחידות דיור, מגדלי יוקרה ומגדלי תעסוקה והיי טק שיהפכו את המתחם לצמרת של העיר.
בהתחשב בנתונים הקיימים, ובפוטנציאל הגלום בה, אנו מעריכים כי מי שישקיע עכשיו בזכות לדירה או בשטחי מסחר, יוכל ליהנות בתוך כשנתיים-שלוש מתשואה חסרת תקדים, ומרווח של פי שניים ויותר", מציין בן הרויה.

למתעניינים בהשקעה, ניתנת האפשרות להשקיע עכשיו רק שלוש מאות שמונים ותשעה אלף שקלים, לקבל זכות לדירה של חמישה חדרים בהוד השרון- ובתוך כשנתיים-שלוש, להרוויח כארבע מאות אלף שקלים נוספים! אז שווי הנכס יהיה כמשוער למעלה משמונה מאות אלף שקלים.

כמו כן, ניתנת האפשרות להשקיע בשטחי מסחר ותעסוקה ולקבל תשואת שכירות גבוהה מאד, בכל חודש.

חשוב לציין, כי הרכישה נרשמת בטאבו על שם הלקוח, ומתבצעת בליווי ובשקיפות מלאה ע"י משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן, המוביל במקרקעין בישראל.
כמו כן, קיימת חוות דעת מקצועית ומפורטת על הפרויקט- מאת השמאי שי סקיף.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    נשמח לקבל יותר פרטים על הפרוייקטים. מועדי אכלוס, קהל היעד וכו' וכו'.
    בתודה מראש